Aktualizacja – v1.19.2/3

Aktualizacja – v1.19.2/3

Aktualizacja – v1.19.2/3

Drodzy Gracze, wersja 1.19.2/3, stabilna aktualizacja, teraz może być pobrana za pośrednictwem menedżera konta.Ta aktualizacja zawiera listę starannie wybranych poprawek i dostrojeń, które nie powinny powodować żadnych nowych problemów. System zawalania jaskiń powinien również działać znacznie lepiej, bardziej intuicyjnie po tej aktualizacji.


Aktualizacje gry:

W wersji 1.19.3

  1. Naprawione: W trybie wieloosobowym gracze z wersją gry 1.19.2 mogli wciąż łączyć się z serwerami wersji 1.19.0 lub 1.19.1, co prowadziło do błędów; wersja 1.19.3 odrzuci takie połączenie.
  2. Naprawione: Gra zawieszała się, gdy ginęło się z naciągniętym łukiem w ręku.
  3. Naprawione: Rzadkie zawieszenia (wprowadzone w wersji 1.19.2) z otwartymi bramami pod chiseled blokami bezpośrednio nad nimi.
  4. Naprawione: Rogi kóz rosły odwrotnie, zaczynając od dużych, ale stając się mniejszymi w miarę starzenia się kozy.
  5. Naprawione: Brakujące poroże wodnych jeleni powodowało logowanie błędów, jeśli samce wodnych jeleni były w pobliżu.
  6. Naprawione: Informacje o zawartości skrzynki nie aktualizowały się po jej umieszczeniu.
  7. Naprawione: Nie można było umieścić powierzchni do kształtowania na wierzchu ciosanych bloków.
  8. Naprawione: Rogi kóz, gdy były zamontowane, były błędnie opisane jako „poroże” w angielskiej wersji gry.
  9. Naprawione: Błąd w wyświetlaniu błędu przy nieudanym umieszczeniu powierzchni do kształtowania zamiast przetłumaczonego tekstu.
  • Dostosowanie: Mniejsze gatunki jeleni oraz (na razie) barany Dall nie powinny być w stanie przeskoczyć ścian o wysokości 3 bloków.
  • Dostosowanie: Obrażenia od falksów zostają zadane 2 klatki animacji później, więc atak powinien wyglądać lepiej zsynchronizowany z animowanym ruchem.
  • Dostosowanie: Przy użyciu klawisza Shift+Klik próbuje teraz docelować w ostatnio otwartą skrzynkę na ekwipunek jako pierwszą, a jeśli nie ma w niej miejsca, to w kolejną otwartą itd. (szczegół: jeśli istnieje częściowy stos tego samego przedmiotu w innej otwartej skrzynce, to Shift+Klik nadal będzie próbował dodać do tego częściowego stosu jako pierwszego).
  • Dostosowanie: Brązowe niedźwiedzie były odnajdywane trochę za daleko na północ.
  • Dostosowanie: Pułapka koszykowa teraz wyświetla informacje o uwięzionym stworzeniu na ekranie informacji HUD Dostosowanie: Dodano informacje „Jak używać” dla pułapki koszykowej do Podręcznika.
  • Dostosowanie: Samce wodnych jeleni mogą teraz mieć „kły”, które pojawiają się sezonowo, ale nie zostawiają przedmiotów.
  • Dostosowanie: Wyłączenie ciosania zatłoczonych półek na książki (próby ciosania prowadziły do bloków/tekstur o nieznanych znakach).
  • Dostosowanie: Dodanie sekcji pnia sekwoi (ćwierć kłódki) jako dodatkowego typu drewnianych kłód w recepturach wymagających drewnianych kłód.

Poprawki wizualne:

  1. Kucyki i boczne koksy/warkocze dostosowane do różnorodnych nakryć głowy.
  2. Zaktualizowano pojemnik na śmieci, aby pasował do nowego modelu wiadra.
  3. Sadzonka wyrośnięta z nasienia teraz pokazuje mniejszy obszar zaznaczenia w fazie nasiennej, nie wygląda już jak niewidoczna sadzonka.
  4. Maska z zestawu odzieżowego Marketiera powróciła do formy podmaski, noszona na szyi.
  • Korekta: Lokalizacja sadzonki w języku angielskim, „wykiełkuje za 1 dzień” zamiast „1 dni”.
  • Korekta: Lokalizacja: Zlokalizuj większość pozostałych niezlokalizowanych tekstów w menu Ustawienia Grafiki, np. Cienie niskiej jakości.
  • Korekta: Randomizer bloków może teraz prawidłowo umieszczać bloki z zachowaniem „HorizontalAttachable” na sąsiedniej ścianie (półka na narzędzia, forma do odlewów, półka, uchwyt na pochodnię, obraz …).
  • Korekta: Komunikaty ostrzegawcze o „wycieku pamięci” przeniesiono teraz z głównego loga klienta do loga debugowania klienta; te ostrzeżenia są informacjami dla modderów i deweloperów, a nie dla zwykłych graczy!
  • Korekta: Dodano więcej kredytów do ekranu Podziękowania i usunięto kilka powtarzających się linii; pełne podziękowania za grę są teraz również wymienione online.
  • Korekta: Instalacja Linux: Zezwalaj na spacje w ścieżkach w skrypcie startowym serwera (server.sh).
  • Naprawiono: Zwierzęta zdolne do wysokich skoków (na przykład owce górskie) nie mogą już wydostać się z ogrodzonych wybiegów, jeśli nad płotami znajdują się latarnie.
  • Naprawiono: Funkcja Podglądu Bloków w WorldEdit jest teraz widoczna tylko dla gracza, który aktualnie używa WorldEdit.
  • Naprawiono: Duchy / duplikaty przedmiotów przy używaniu shift+klik, aby przenieść przedmioty między inwentarzami w trybie wieloosobowym.
  • Naprawiono: Młode owce górskie i koźlęta nie były łapane w pułapki koszykowe.
  • Naprawiono: Błąd duplikacji przy łapaniu oswojonych zwierząt.
  • Naprawiono: Cofnięto shift+klik na zbroję i inne noszone przedmioty, aby ubrać postać, ponieważ kolidowało to z przenoszeniem noszonych przedmiotów między inwentarzami.
  • Naprawiono: W wersji 1.19, podczas spania na łóżku, zniekształcone renderowanie komponentów Mechanicznej Mocy i niektórych cieni.
  • Naprawiono: Speleotemy (i inne podziemne bloki) mogły generować się w niepożądanych miejscach w Archiwach Rezonansu.
  • Naprawiono: Okazjonalnie nieprawidłowa generacja świata (powodująca granice kawałków) w pobliżu Archiwów Rezonansu.
  • Naprawiono: Wejście do Archiwów Rezonansu było niekompletne, jeśli lokalna wysokość terenu była bliska maksymalnej wysokości świata.
  • Naprawiono: Checkbox „Zastąp wartości domyślne” w WorldEdit nie działał.

Naprawiono różne rzadkie awarie:

  1. Gnijące jedzenie trzymane w ręku nie pokazujące tekstury gnicia i powodujące awarie u niektórych graczy (GH #3499).
  2. Plaster miodu wyciskany do garnków gotujących lub innych glinianych naczyń przechowywanych na ziemi powodował awarie (GH #3493).
  3. Przewodniki w podręczniku mogły powodować awarie przy klikaniu na linki, jeśli linki były źle sformatowane w przetłumaczonym tekście (GH #3496).
  4. Okazjonalne twarde awarie klientów podczas ładowania EntityItem, jeśli itemID już nie istnieje (np. w niektórych przypadkach podczas grania na mapie stworzonej w wcześniejszej wersji gry).
  • Naprawiono: Awarię z RenderDecals, jeśli wystąpił wcześniejszy wyjątek.
  • Naprawiono: Awarię klienta w menu postaci.
  • Zwierzęta dodane przez mody, brakujące atrybutu Diety, powodowały awarie w wersji 1.19.1, teraz tylko logują ostrzeżenie.
  • Jeśli inicjowanie zmodowanej struktury generowania świata powoduje wyjątek, zamiast awarii, zaloguj to i zidentyfikuj strukturę.
  • Naprawiono: Zsuwnia przesuwała przedmioty tylko do pierwszego slotu w skrzyni.
  • Naprawiono: Dziwne zachowanie systemu obrywów skalnych: wolnostojące skały będą teraz zawsze zapadać się.
  • Naprawiono: Drgania renderowania spadających bloków, spadające bloki nie zadają obrażeń podczas spadania.
  • Naprawiono: Przedmiot wapno palone niewidoczny w ekwipunku, ponieważ rysowany w dziwnej pozycji.
  • Naprawiono: Niewidoczne bloki wody wpływające na uprawy (np. z bloku wody umieszczonego powyżej).
  • Naprawiono: Z-fighting na żaglach wiatraka; i płótno na żaglach ma teraz pewną grubość.
  • Naprawiono: Bezgłowe cienie serafów widoczne w trybie Pierwszej Osoby.
  • Naprawiono: Drgania animacji przy trzymaniu prawego przycisku myszy z rozpałką nad pustym ogniskiem.
  • Naprawiono: Niektóre animacje w pierwszej osobie nigdy nie kończyły się, gdy aktualnie trzymany przedmiot zniszczył się z 0 wytrzymałości.
  • Naprawiono: Lampy Jonasa nie oświetlały obszaru, gdy były umieszczone przez generację świata.
  • Naprawiono: Przy wielokrotnym obracaniu schematu z blokiem rzeźbionym powodowało błąd.
  • Naprawiono: Znaki nie obracały się wraz ze schematami.
  • Naprawiono: Nie wczytywane szczeliny z zapisanej gry.
  • Naprawiono: Mikrobloki w ruinach zastępowane przez teksturę brakującą, jeśli próbowano dalej je rzeźbić; rzeźbienie jest teraz całkowicie wyłączone.
  • Naprawiono: Mikrobloki w ruinach nazywane „Granitowym krawężnikiem” nawet jeśli w rzeczywistości były z innego kamienia.
  • Naprawiono: Brakujące lokalizacje „zabity przez” dla łosi, jeleni, kóz, lisów.
  • Naprawiono: Drobne literówki w angielskim tłumaczeniu en.json.
  • Naprawiono: Linux: Uruchamianie wielu serwerów z server.sh i podobną SCREENNAME powodowało zatrzymanie obu serwerów przy zatrzymywaniu/restartowaniu.
  • Naprawiono: macOS: Problem z Mac M1 i M2, linie siatki do kucia i formowania gliny mogły powodować zniknięcie HUD.
  • Naprawiono: macOS: Zły domyślny rozmiar GUI na nowych instalacjach na Macu oraz inne potencjalne drobne problemy ze skalowaniem GUI na wyświetlaczach Retina.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Dodaj komentarz