Wersja 1.18.7, stabilne wydanie, jest teraz dostępna do pobrania za pośrednictwem menedżera konta (sekcja „Inne Dodatki”). To uaktualnienie zawiera szereg pilnych poprawek, które sprawiają, że kolejna wersja 1.18 jest wartą uwagi.
Drodzy Gracze wersja 1.18.7, stabilne wydanie, jest teraz dostępna do pobrania za pośrednictwem menedżera konta (sekcja „Inne Dodatki”). Ta aktualizacja zawiera wiele ważnych poprawek, które czynią kolejne wydanie 1.18 godnym uwagi.
- Aktualizacja stanu Anego Studios:
- Po intensywnym wydaniu wersji 1.18, większość z nas zrobiła sobie przerwę, aby naładować baterie i cieszyć się letnimi dniami. Większość zespołu teraz wróciła z urlopów, i aktywność znowu nabiera tempa. Jeśli chodzi o mnie osobiście, jest wiele spraw, które muszę jeszcze dokończyć, zanim w pełni poświęcę się tworzeniu treści gry. Rozpocząłem pracę nad aktualizacjami naszego kreatora modeli, aby nasi artyści mogli pracować na najwyższym poziomie, a także nad ulepszeniami w naszych komendach do edycji świata dla Elvasa, naszego budowniczego. W międzyczasie th3Dilli kończy pracę nad wersją .net7 gry, więc zastanawiamy się nad ewentualnym wprowadzeniem .net7 jako mniejszej aktualizacji do wersji 1.18. Jednakże wydanie to jest ściśle związane z wprowadzeniem obsługi .net7 na naszych serwerach Vintagehosting, które obecnie znajdują się w fazie testów. Równocześnie kończymy prace nad głównym wsparciem dla modyfikacji na serwerach Vintagehosting, co również wymaga kilku aktualizacji klienta gry dla wygodnego zarządzania modyfikacjami.
- W innym obszarze staram się obecnie delegować więcej pracy, którą dotychczas wykonywałem, co jest także czasochłonnym procesem. Pierwszym krokiem w tym kierunku było mianowanie Vallena menedżerem społeczności i wyłączenie prywatnych wiadomości na Discordzie, ponieważ około 50% wszystkich wiadomości prywatnych można obsłużyć za pomocą zgłoszeń wsparcia. Rozważam również przekazanie rozwoju Vintagehosting oraz potencjalnej przebudowy kreatora modeli. Redram pracuje nad ciekawymi modelami mechanicznych urządzeń i zwierząt, ale nie wiemy jeszcze, do którego wydania zostaną one dodane. Radfast wyruszył w wielką podróż w głąb kodu silnika gry, być może nigdy więcej go nie zobaczymy . Jeśli jednak pojawi się po drugiej stronie, to silnik gry zyska epicką nową funkcję, której teraz nie ujawniam. Elvas obecnie przeprowadza pełną przebudowę istniejących ruin na powierzchni, ale także nie mogę określić, kiedy to zostanie dodane do gry – na pewno wcześniej lub później.
- Następne wydarzenie fabularne jest również w fazie planowania, osobiście mam nadzieję, że część z niego możemy przygotować już jako część aktualizacji 1.19 – nadal musimy zdecydować, co priorytetyzować, ponieważ mamy już ogromną listę rzeczy, które chcielibyśmy uwzględnić w dejankowej aktualizacji.
- Aktualizacje gry:
- Poprawka: Można teraz jeść plastry miodu bezpośrednio.
- Poprawka: Dodano logowanie, aby zidentyfikować problem z brakującymi teksturami na stojakach na narzędzia.
- Poprawka: Wyświetlanie wszystkich procesów na systemach Linux i Mac za pomocą komendy /debug threadpoolstate.
- Naprawione: Całkowicie zepsute wizualizacje niektórych przedmiotów przechowywanych na ziemi, takich jak buty.
- Naprawione: W niektórych przypadkach w dużych światach bloki nie działały prawidłowo.
- Naprawione: Nie tworzenie ogromnej liczby wątków podczas generowania świata na procesorach z dużą liczbą rdzeni. Powinno to naprawić wyskie użycie CPU na procesorach z 20+ rdzeniami (i jednoczesne działanie serwerów gry).
- Naprawione: Polecenie reload textures nie działało i powodowało pojawienie się niewidocznych fragmentów na planszy.
- Naprawione: Poziom wilgotności gleby od deszczu był obliczany nieprawidłowo.
- Naprawione: Zawieszanie się serwera gry na niektórych fragmentach zapisanych w starych plikach zapisu gry.
- Naprawione: Konfiguracja świata związanego z formą terenu miała brakujące wpisy tłumaczeniowe i używała nieprawidłowych domyślnych wartości.
- Naprawione: Możliwość budowy pieca do wypalania koksu z dowolnego materiału.
- Naprawione: Kopiowanie pozycji do schowka powinno być wyłączone, jeśli opcja allowCoordinateHud jest wyłączona, a nie z opcją allowMap.
- Naprawione: Wiadomość z wynikiem polecenia /time add zwracała tylko nieprawidłowy klucz językowy.
- Naprawione: Spalanie węgla tylko w warstwach (2 przedmioty) zamiast na pojedynczy węgiel.
- Naprawione: Gdy w stosie węgla pozostał tylko jeden węgiel, nie można go było podnieść.
- Naprawione: Polecenie .charsel pozostawiało zmienioną klasę po stronie klienta, jeśli gracz nie miał uprawnień do jej zmiany.