v1.20-rc.6 – Lore Update: The Journey
Drodzy Gracze, wersja v1.20.0-rc.6, kandydat do wydania, jest już dostępna do pobrania przez menedżera kont.
Poprawki rozgrywki i balansu:
- Zredukowano ruch w pionie po odrzuceniu w przypadku ataków skierowanych w dół.
- Zmniejszono obrażenia włóczni strojonej z 4 do 2, aby dać Zegarmistrzom więcej okazji do zhakowania szarańczy.
- Osłabiono łupy odzieżowe z ruin i dostosowano generowanie łupów.
- Wprowadzono różne poprawki lokacji fabularnych.
- Dostosowano generowanie ruin powierzchniowych, aby lepiej wspierać duże ruiny.
- Zakazano hopperowi przesuwania przedmiotów do pieca glinianego, ponieważ powodowało to nieokreślone zachowanie.
- Dodano komunikat ostrzegający graczy o konieczności wstępnego nagrzania pieca glinianego.
- Ulepszono stosy węgla drzewnego i zaktualizowano wpis w podręczniku dotyczącym spalania węgla.
- Dodano właściwości destylacji do podręcznika (autor: jacopouggeri).
Kilka poprawek interfejsu:
- Wyśrodkowano nazwę bloku w HUD informacyjnym.
- Zmieniono wyświetlanie nazwy bloku ciosanego w HUD – teraz pokazuje „ciosany blok” zamiast nazwy bloku po raz drugi.
- Na narzędziu pasieki wyświetlana jest teraz informacja o bonusie szklarni.
- Opis bloku formy na sztabki mówił o „x jednostkach ciekłego Y wlewu”, zamiast poprawnej nazwy.
Poprawki w menu ustawień:
- W zakładce „Sterowanie” dodano pole wyszukiwania (podziękowania dla Dany za to!).
- W zakładce „Grafika” dodano informację, że sepię wyłącza Dynamiczne Grading Kolorów.
- W zakładce „Grafika” poprawiono błędny komunikat dla opcji kontrastu.
- Suwak odległości widzenia i wysokości świata ma teraz spójne komunikaty przed i po interakcji.
- W zakładce „Dźwięki” głośność utworu muzyki bossa jest teraz regulowana suwakiem muzyki, a nie suwakiem dźwięków otoczenia.
Poprawki wizualne:
- Zbyt widoczne chmury na tle wodospadów.
- Niewłaściwe obroty ramion na tratwie bambusowej.
- Brak animacji siedzenia przy zmianie trybu widoku z trzeciej osoby na pierwszą.
- Naprawiono problem z usuwaniem materiału z węgla drzewnego od spodu stosu zamiast od góry.
- Główki narzędzi w podręczniku są teraz prawidłowo renderowane ponad ekwipunkiem kreatywnym, jeśli oba są otwarte jednocześnie.
- Naprawiono liczne problemy z klipowaniem obuwia przez skórzaną zbroję nóg.
- Naprawiono problemy z teksturami Kaftanu Alchemika i Chłopskiego.
API:
- Mody mogą teraz definiować własne pliki worldproperties/block/metal.json.
- Wprowadzono obsługę minimalnej odległości od punktu odradzania w schematach wiosek.
- System gotowania obsługuje teraz modowane nazwy posiłków.
- Ulepszono mapowanie tekstur w API.