v1.20.4 – Lore Update: The Journey

v1.20.4 – Lore Update: The Journey

Drodzy gracze, wersja 1.20.4 jest już dostępna do pobrania poprzez menedżera kont. Ta stabilna wersja jest identyczna z 1.20.4-rc.4 i zaleca się jej instalację, zwłaszcza jeśli nadal używasz wersji 1.20.3.


Nowe funkcje w trybie multiplayer

Kolejka połączeń na serwerze:
Dodano eksperymentalną funkcję kolejki, która umożliwia graczom oczekiwanie na wolne miejsce gdy serwer jest pełny. Funkcja domyślnie jest wyłączona, ale można ją aktywować ustawiając wartość MaxClientsInQueue w pliku serverconfig.json.

ModWhiteList – kontrola nad modami:
Dodano białą listę modów umożliwiającą lepszą kontrolę nad tym, jakie mody mogą być używane na serwerach gry. Można to skonfigurować również w pliku serverconfig.json.


Ulepszenia rozgrywki

Dekoracyjny blok komina:
Blok komina teraz pokrywa całą dolną część i ma solidną powierzchnię, co umożliwia tworzenie pokoi.

Interakcje z oswojonymi łosiami:
Tylko właściciel oswojonego łosia może teraz z nim wchodzić w interakcje, takie jak dosiadanie lub dodawanie/odejmowanie przedmiotów. Przypominamy, że własność łosia przypisuje się za pomocą medalu umieszczonego na jego głowie.

Zmniejszona ilość nowych mobów podczas temporalnych burz.
To ułatwi grę podczas tych intensywnych wydarzeń.

Ulepszenia w interakcjach ze zwierzętami:
Niektóre zwierzęta takie jak kozy, będą musiały osiągnąć określoną generację, zanim będzie można je związać liną.

Nowe transformatory do kleszczy:
Dodano nowe transformacje dla wielu metalowych i ceramicznych przedmiotów z użyciem kleszczy.


Optymalizacje wydajności

Poprawa wydajności serwerów:
Usunięto źródło lagów na serwerach skracając czas despawnu jednostek z 5-200 ms do mikrosekund.

Zmniejszone zużycie pamięci RAM serwera:
Zużycie RAM na serwerze zmniejszono o około 82 MB poprzez eliminację zduplikowanych danych dotyczących bloków, przedmiotów i jednostek.

Zwiększona liczba klatek na sekundę:
Liczba klatek na sekundę na kliencie wzrosła dwukrotnie w obszarach z dużą ilością jednostek, np. podczas generowania 2000 kurczaków.


Inne usprawnienia

Poprawki w grze jednoosobowej:
Przy starcie klienta, jeśli pierwsza próba weryfikacji sesji nie powiedzie się gra automatycznie spróbuje ponownie, bez wyświetlania błędu.

Konsolowe polecenia:
Umożliwiono uruchomienie polecenia /wgen pregen z poziomu konsoli.

Poprawki w logach zmian ról:
Nazwa wywołującego, rola oraz nazwa docelowego gracza były niepoprawnie przypisane – teraz jest to naprawione.


Naprawione błędy

  • Fazowanie graczy w bloki:
    • Usunięto problem z fazowaniem graczy w bloki podczas otrzymywania obrażeń.
  • Błędy związane z minimapą:
    • Minimapka otwierała się automatycznie po starcie gry, nawet gdy była wyłączona.
  • Naprawione problemy z oswojonymi łosiami:
    • Oswojone łosie nie będą już atakować graczy po otrzymaniu obrażeń od upadku.
  • Naprawa błędów w renderowaniu wody.
  • Poprawki dotyczące skryptów gry:
    • Naprawiono problemy związane z nieprawidłowym działaniem poleceń na serwerze oraz problematyczne zachowania jednostek w niektórych sytuacjach.


Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Dodaj komentarz