- Drodzy Gracze:
Wersja 1.18.4 i 1.18.5, stabilne wydanie, jest teraz dostępna do pobrania za pośrednictwem menedżera konta (sekcja „Inne Dodatki”). Uwaga: Wersja 1.18.5 została również wydana w celu naprawienia problemów, które dotyczyły niektórych graczy.P rosimy zaktualizować się do tej wersji, ponieważ naprawia ona wiele problemów z wersji 1.18.3. Gry wieloosobowe: W wersji 1.18.3 (i wcześniejszych wersjach gry) istnieje problem z bezpieczeństwem uprawnień serwera, który może wpływać zwłaszcza na administratorów i innych pracowników serwerów wieloosobowych. Nie wpłynie to na nic poza grą wieloosobową, i jak dotąd nie otrzymaliśmy zgłoszeń, że ten problem z bezpieczeństwem został faktycznie wykorzystany przez kogokolwiek, ale mimo to zalecamy teraz wszystkim grającym w trybie wieloosobowym zaktualizowanie się do wersji 1.18.5. Będziemy udzielać więcej informacji na temat tego problemu za kilka dni. Uwaga: klient wersji 1.18.5 będzie wymagać serwera wersji 1.18.5, aby się połączyć.
- Aktualizacje gry:
Wersja 1.18.5:
- Dostosowanie: Poprawiono wiadomość o błędzie połączenia z serwerem w wersji 1.18.3 lub starszej.
- Naprawione: Okazjonalne awarie krzewów jagodowych po stronie klienta w wersji 1.18.4.
- Naprawione: Komenda /serverconfig MaxChunkRadius i niektóre inne polecenia konfiguracyjne nie działały w wersji 1.18.4 (raportowano błąd w trybie hostowanym).
Wersje 1.18.4 i 1.18.5:
- Dostosowanie: Poprawiono formatowanie informacji w interfejsie HUD beczki.
- Dostosowanie: Więcej usprawnień wydajności, wpływających głównie na wydajność serwera podczas każdego tiketa gry.
- Wielka poprawa kontenerów takich jak skrzynie, beczki i słoiki (szczegóły: pominięto sprawdzanie zepsucia w pustych kontenerach lub kontenerach, które przechowują tylko towary nieulegające zepsuciu, dane klimatyczne pobierane są tylko raz na kontener, a nie raz na każdy przedmiot w kontenerze).
- Poprawa aktualizacji systemu pogodowego.
- Poprawa krzewów jagodowych (szczegóły: buforowano wiele wartości atrybutów bloku).
- Lekka poprawa roli gleby (BEFarmland).
- Szybsza praca drzew owocowych (szczególnie podczas wczytywania obszaru).
- Dla ponad 1000 upuszczonych przedmiotów, przedmioty przechodzą w stan uśpienia, chyba że w pobliżu jest gracz (możesz zauważyć, że odległe przedmioty są nieco „senni”, jeśli upuszczono wiele przedmiotów).
- Poprawa partycjonowania jednostek.
- Poprawa mechanizmu generowania jednostek: teraz lepsza zwłaszcza dla motyli (szybsze odrzucanie niewłaściwych bloków generowania: motyle lubią kwiaty!).
- Fizyka jednostek: poprawiono wyzwalanie-insideblock.
- Fizyka jednostek: poprawiono układanki (pominięto niektóry kod specyficzny dla gracza dla stworzeń, które nie są graczami).
- Dostosowanie: Drzewa owocowe w stanie uśpienia znoszą o 3 stopnie więcej zimna bez umierania.
- Dostosowanie: Drzewa brzoskwini owocują nieco wcześniej (zazwyczaj między wiśniami a gruszkami).
- Dostosowanie: Zamiast zawsze mieć „niską” wagę lub pełną wagę, nowo wygenerowane dzikie stworzenia pojawiają się z losową wagą, zwykle „porządną” wagą, a następnie dostosowaną na podstawie potencjalnego głodu na tydzień, więc zazwyczaj z „niską” wagą w zimie/na obszarach arktycznych.
- Dostosowanie: Zaktualizowane tłumaczenia społeczności.
- Dostosowanie: Próba rozwiązania problemu z duchami graczy w trybie wieloosobowym lub przynajmniej dostarczenie ostrzeżeń w dzienniku klienta, aby pomóc w śledzeniu tego problemu.
- Dostosowanie: Dodano więcej narzędzi do debugowania bloków i wzrostu trawy, aby rozwiązać problemy z niedziałającym wzrostem trawy.
- Naprawione: Informacje w interfejsie HUD beczki z zepsutą zawartością lub innym niż cieczą zawsze pokazywały „Pusty” w wersji 1.18.3.
- Naprawione: Beczka teraz poprawnie jest rysowana po stronie klienta jako niezaklejona, z chwilą zakończenia okresu zaklejania.
- Naprawione: Przedmioty upuszczone przez gracza podczas śmierci nie zawsze miały poprawny timer ustawiony zgodnie z droppedItemsOnDeathTimer, dopóki kawałek nie był ponownie wczytywany.
- Naprawione: Upuszczone pałki i inne unoszące