Zostań bohaterem dzikiego zachodu dzięki nowemu modowi!

Czy kiedykolwiek marzyłeś, by zostać jak Daniel Boone, Davey Crockett albo inny pionier przemierzający amerykańskie pogranicze? Teraz masz taką okazję! Nowy mod przenosi Cię w sam środek dzikiej przyrody, pozwalając ubrać się i poczuć jak prawdziwy pogromca dziczy.
Co zawiera mod
Na ten moment mod oferuje kilka czapek, elementów ubioru i dodatków dekoracyjnych – wszystkie posiadają przepisy rzemieślnicze. Co ważne, większość ubrań można stworzyć zarówno jako krawiec jak i osoba bez tej profesji przy czym wersje krawieckie są tańsze w wykonaniu.
Nakrycia głowy:
- Czapka z szopa – Współczynnik ciepła: 1.5°C
- Kapelusz kowbojski (otwarta korona) – 1°C
- Słomkowy boater – 1°C
- Melonik – 1°C
Ubrania:
- Bawełniana koszula – 2°C
- Niebieskie dżinsy – 2°C
- Płaszcz trapera – 4°C
- Spodnie trapera – 3°C
- Skórzane rękawice – 1°C
- Buty mukluk – 2°C
- Wełniany sweter – 3°C
Akcesoria:
- Okulary Belcourt – 0.25°C
- Drewniany krzyżyk na szyję – brak ciepła
- Bandana Patrioty – 0.5°C
- Cygaro (na slot maski/twarzy) – 0.1°C. Wykonanie: 4 pergaminy i 2 liany (przepis może ulec zmianie)
- Papieros – 0.1°C. Wykonanie: 1 pergamin i 1 liana
- Cigarillo – 0.1°C. Wykonanie: 2 pergaminy i 1 liana




Moja myśl o modzie
Ten mod wprowadza coś więcej niż tylko nowe ubrania – dodaje klimat i głębię, której czasem brakuje w standardowej rozgrywce. Dzięki niemu mogę poczuć się jak pionier, przemierzający dzikie ostępy, co świetnie wpasowuje się w survivalowy charakter gry. Ręcznie wykonane ubrania, kapelusze z epoki i dodatki, takie jak cygaro czy drewniany krzyżyk, budują atmosferę Dzikiego Zachodu i pozwalają lepiej wczuć się w postać.
Wpływ moda na rozgrywkę jest subtelny ale znaczący. Różne poziomy ocieplenia ubrań mają realny wpływ na przetrwanie, szczególnie w chłodniejsze dni, a możliwość tworzenia przedmiotów niezależnie od profesji daje więcej swobody. To mod, który nie tylko wzbogaca wizualnie świat gry ale też rozszerza jego możliwości – i to w sposób bardzo klimatyczny.