Mod- Player Corpse

Mod- Player Corpse

Mod – Player Corpse

Po śmierci gracza, na jego miejscu pojawiają się zwłoki (aktualnie jest to zwykły szkielet ludzki). Możesz podejść i zebrać przedmioty (trzymając prawy przycisk myszy), domyślnie tylko właściciel lub gracz w trybie kreatywnym mogą to zrobić. Zwłoki nie znikają.


W miejscu śmierci tworzony jest punkt orientacyjny. Domyślnie mod stara się uniknąć konfliktów z innymi znanymi modami, np. wspiera StreamDC. Gra bywa nieprzewidywalna, więc mod pozwala przywrócić przedmioty utracone przy ostatniej śmierci komendą /returnthings. Domyślnie zapisuje ostatnie 10 śmierci każdego gracza.


Opcje Konfiguracji Modu Zwłok W Grze

  • CanFired – zwłoki znikają, jeśli płoną dłużej niż 15 sekund (domyślnie: false).
  • HasHealth – zwłoki posiadają 100 punktów życia i mogą zostać zniszczone przez innych graczy (domyślnie wyłączone).
  • CreateCorpse – tworzymy zwłoki (domyślnie włączone).
  • SaveInventoryTypes – jakie typy ekwipunku będą zapisywane.
  • NeedPrivilegeForReturnThings – jakie uprawnienia są potrzebne do zwrotu rzeczy (domyślnie: gamemode).
  • MaxDeathContentSavedPerPlayer – liczba ostatnich śmierci zapisanych na gracza (domyślnie: 10).
  • CreateWaypoint – czy punkt orientacyjny ma być tworzony przy śmierci (domyślnie: auto; wyłącza się, jeśli inny znany mod dodaje punkty orientacyjne).
  • FreeCorpseAfterTime – udostępnia zwłoki wszystkim po N godzinach w grze (domyślnie: 240; 10 dni).
  • CorpseCollectionTime – czas zbierania zwłok w sekundach (domyślnie: 1).
  • CorpseCompassEnabled – umożliwia stworzenie kompasu do szukania zwłok w pobliżu (domyślnie: true).
  • Konfiguracja może być edytowana w czasie rzeczywistym za pomocą /cl config.

Aby zgłaszać błędy, lepiej jest użyć GitHuba (link do śledzenia problemów), jest tam formularz do zgłaszania.

Gdy zgłaszasz błędy, proszę nie pisać „to nie działa” lub „to się zawiesza u mnie”. Przynajmniej określ wersję moda i biblioteki. Jeśli masz awarię – dodaj tekst awarii. Jeśli mod nie działa poprawnie, ale się nie zawiesza – sprawdź błędy w plikach client-main.txt i server-main.txt z %appdata%/VintagestoryData/Logs.


Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Dodaj komentarz