Mod  One-Roof

Mod  One-Roof

Mod  One-Roof

One Roof to modyfikacja umożliwiająca tworzenie „jednobryłowych” dachów, oferująca do czterech dodatkowych nachyleń, w tym narożniki, kalenice i okapy.

Mod opiera się na intuicyjnym systemie, który automatycznie dopasowuje odpowiednie elementy dachu na podstawie kierunku ich umieszczania. Aby dodać kalenicę lub okap, wystarczy przytrzymać klawisz Ctrl podczas stawiania elementu. Dodatkowo, możliwe jest ręczne sterowanie funkcjami budowania za pomocą narzędzia Toporek (OneRoof). Użycie tego narzędzia pozwala na jeszcze bardziej zaawansowane konfiguracje.


v1.1.0

  • Dodano nowe narzędzie: toporek — mały, jednoręczny toporek, służący do konfiguracji bloków One Roof (nie można nim ścinać drzew).
  • Przytrzymaj prawy przycisk myszy, aby przełączać opcje dachu.
  • Pojedyncze kliknięcie prawym przyciskiem myszy umożliwia zmianę orientacji narożników.
  • Bloki „Auto” są kompatybilne z blokami „Fixed”. Oznacza to, że w niektórych przypadkach wystarczy ustawić tylko jeden blok jako „Fixed”, a pozostałe mogą być ustawione na „Auto” (w zależności od zastosowania).
  • Dodano tekst informacyjny do każdego bloku, opisujący, czy jest on auto/fixed, nachylenie, umiejscowienie oraz orientację narożników.

v1.0.0

  • Ulepszono algorytm budowania.
  • Naprawiono okapy (działają teraz zgodnie z zamierzeniami).
  • Usunięto drobne problemy związane z krawędziami i kalenicami.
  • Poprawiono wizualne błędy kombinacji dachów.
  • Dodano dwie nowe wersje wizualne:
    • drewniane listwy (tylko dla gontów),
    • dynamiczną teksturę bazową (tylko dla gontów).
  • Naprawiono cząsteczki powstające podczas niszczenia bloków. Zmiany te prawdopodobnie poprawią kolory na mapach z modami (starszy styl).
  • Zmodyfikowano kod klienta/serwera — teraz powinien być bardziej stabilny.

Uwaga: To jest pierwsza duża aktualizacja wersji, która NIE jest kompatybilna wstecz. Bloki będą wymagały przemapowania. Po dołączeniu do gry pojawi się prośba o przemapowanie bloków. Zaleca się utworzenie kopii zapisu na wypadek, gdyby coś poszło nie tak. Po przemapowaniu bloków upewnij się, że gra została zapisana przed ponownym uruchomieniem gry lub serwera. W przypadku serwerów dedykowanych można użyć komendy ’/autosavenow’. Po ponownym uruchomieniu wszystkie stare bloki powinny zostać przemapowane. Zmiany te zostały przetestowane z modem Bricklayers.



Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Dodaj komentarz