- Drodzy Gracze:
Wersja 1.17.10, stabilne wydanie, jest teraz dostępna do pobrania poprzez menedżera konta.
Jeśli chodzi o wersję 1.18, nadal jest w trakcie prac i będzie wymagać pewnej ilości dodatkowej pracy, zanim zostanie wydana, nie mówiąc już o osiągnięciu stabilności. Tymczasem gromadzą się pewne istotne poprawki błędów, co sprawia, że kolejne wydanie 1.17.x ma sens.
- Aktualizacje Gry:
- Tweak: Zaktualizowano tłumaczenia społeczności. Dodano nowe tłumaczenie: koreański! \o/
- Tweak: Dodano możliwość naprawienia problemu z niewidzialnymi istotami na kartach Intel HD 4000, ustawiając „maxAnimatedElements” w pliku konfiguracyjnym clientsettings.json na 34.
- Tweak: /debug ci teraz wyświetla rozmiar palety bloków i świateł w celach debugowania.
- Naprawione: Zjawiska polarne i koła zębate maszyn w świecie rdzy niewidoczne na zintegrowanych układach graficznych (i spamujące błędami w logach).
- Naprawione: Potencjalny błąd z cieniami na trawie/kwiatach przy włączonych roślinach instancjonowanych.
- Naprawione: Losowe widmowe cząstki pojawiające się i znikające wokół innych cząstek.
- Naprawione: Zapobiegnięto awariom gry spowodowanym niewłaściwymi/uszkodzonymi drzewami owocowymi.
- Naprawione: Zjawiska pogodowe (grzmoty i błyskawice oraz grad) nigdy nie pojawiały się w niektórych światach/obszarach.
- Naprawione: Tryb naprawy nie działał na uszkodzonych chunkach podczas aktualizacji śniegu.
- Naprawione: Wielokrotne wyjątki po stronie serwera spowodowane widmowymi blokami grzybni w niektórych rzadkich przypadkach.
- Naprawione: Wielokrotne wyjątki po stronie serwera spowodowane systemem lin.
- Naprawione: Problem z duplikacją cieczy w pojemnikach z modyfikacjami.
- Naprawione: Uszkodzone tekstury podczas dłutowania torfu, gliny lub gliny. Api Naprawione: System CompatibilityLib nie działał poprawnie.