Aktualizacja wiedzy v1.18.0-rc.6: Archiwa rezonansu

Aktualizacja wiedzy v1.18.0-rc.6: Archiwa rezonansu
  • Drogi Graczu:

Wersja 1.18.0-rc.6, która jest wersją kandydacką, jest teraz dostępna do pobrania za pośrednictwem menedżera konta (w sekcji „Inne Dostępne”). W tej wersji wprowadzono dodatkowe poprawki błędów. Stabilna wersja będzie dostępna bardzo wkrótce™. Ta aktualizacja zawiera optymalizacje, które mają na celu zmniejszenie nagłych spadków wydajności w niektórych obszarach gry. Chcemy je przetestować przed wydaniem stabilnej wersji. Ponadto, wersja 1.18 miała wpływ na Vintagehosting ze względu na inny problem z wydajnością, który powinien być rozwiązany w tej wersji.


  • Oto lista zmian i aktualizacji w grze:

Dostosowania:

  1. (Eksperymentalne) Karawany handlowe mogą teraz generować się w nieco większej ilości miejsc (większa tolerancja dla terenów niefunkcyjnych) – ta zmiana zostanie cofnięta w wersji 1.18.0-rc.7, ponieważ karawany czasami zakopywały się w zboczach.
  2. Wyeliminowano kilka źródeł nagłych spadków wydajności na klientach i serwerze (Informacje techniczne: Zmniejszono konflikty w dostępie, usunięto niepotrzebne fragmenty kodu).
  3. W API dodano pole „guid” do punktów orientacyjnych.
  4. Zmieniono nazwę właściwości kontenera z „transitionSpeedMulByType” na „transitionSpeedMul,” co powinno umożliwić jego prawidłowe działanie.

Zmiany związane z wersją 1.18:

  1. Naprawiono błąd serwerowy, który występował, gdy użytkownik próbował niszczyć bloki bez uprawnień do niszczenia.
  2. Naprawiono poważny problem z wydajnością serwera na sprzęcie o wysokiej wydajności, który obsługuje wiele aktywnych serwerów (Informacje techniczne: Serwer gry uruchamiał zdecydowanie za dużo wątków na procesorach o wielu rdzeniach).
  3. Naprawiono problem z umieszczaniem skrzyń i pojemników poza karawanami (problem od wersji 1.18-rc1).
  4. Powinno naprawić błąd z niepoprawnym odwzorowaniem bloków metalowych z wersji 1.17 na bloki metalowe z wersji 1.18.
  5. Naprawiono błąd w API, który uniemożliwiał poprawne formatowanie wiadomości TextCommandResult.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Dodaj komentarz