Drodzy Gracze, wersja 1.20.7 jest już dostępna do pobrania przez menedżera kont! Ta aktualizacja eliminuje istotny błąd duplikacji związany z opadającymi blokami oraz wprowadza szereg innych poprawek. Jeśli nie pojawią się nowe poważne problemy, twórcy zamykają serię 1.20.x. Jednak radfast planuje jeszcze wydanie wersji 1.20.8, koncentrującej się na optymalizacji wydajności.
Zmiany w grze
Ulepszenia:
- Dodano rejestrowanie zdarzeń przy niszczeniu pojemników i upuszczaniu ich zawartości.
- Nieznacznie zmniejszono częstotliwość pojawiania się nowych mobów podczas burz temporalnych.
- Zaktualizowano tłumaczenia społecznościowe.
Naprawione błędy:
- Poprawiono niewidzialność spadającego węgla, jego nienaturalne zadawanie obrażeń graczowi oraz nieprawidłowe generowanie cząsteczek.
- Poprawiono niebieskie zabarwienie ekranu podczas burz temporalnych.
- Naprawiono problem z przedmiotami w zrujnowanych skrzyniach – miały 100% wytrzymałości i dopiero po wyjęciu ich wartość się zmieniała.
- Rozwiązano problemy z ruchem gracza w innych wymiarach, w tym płynne kroki i chodzenie po ścianach.
- Pochodnie umieszczone w innych wymiarach teraz prawidłowo emitują cząsteczki.
- Naprawiono niewidzialne tekstury w interfejsie narzędzia Texture Flipper.
- Nakładka uszkodzeń pancerza jest teraz prawidłowo wpływana przez mgłę.
- Naprawiono problem z przepełnieniem tekstu w ekranie listy serwerów publicznych – lista modów jest teraz skracana po 20 wpisach.
- Potencjalna poprawka dla rzadkich przypadków, w których ekran stawał się całkowicie czarny po odrodzeniu.
- Naprawiono możliwy błąd duplikacji bloków na serwerach z opóźnieniem, gdy powodowano ich upadek.
- Usunięto błąd, przez który widoczna była cała woda (nawet podziemna) wewnątrz warstwy chmur.
- Poprawiono nieprawidłowe pozycjonowanie gorącego tygla oraz jego animację wylewania. Dodano również animację używania fletu.
- Animacja krzemienia Serapha nie jest już drżąca.
- Naprawiono rzadką sytuację, w której gra mogła się zawiesić podczas zamykania.
- Potencjalna poprawka problemu niewidzialnych bytów po teleportacji.