Drodzy Gracze, nowa wersja niestabilna gry – v1.20.8-rc.1 jest już dostępna do pobrania poprzez menedżera konta.
W poprzedniej wersji (1.20.7) wystąpił problem z działaniem spadających bloków. Nowe wydanie powinno rozwiązać ten błąd, a przy okazji wprowadza długo oczekiwane poprawki dotyczące przeciwników. Zbyt duża liczba mobów pojawiała się podczas burz temporalnych, natomiast w letnie noce nie pojawiały się niemal wcale – teraz balans powinien być bardziej naturalny. Warto jednak pamiętać, że wersja została oznaczona jako niestabilna, więc możliwe są dalsze zmiany w zachowaniu przeciwników.
Ulepszenia rozgrywki
- Poprawiono system lokalizacji – wiadomości globalne są teraz wysyłane w języku serwera, a komunikaty indywidualne w języku gracza.
- Dodano utwór „Summer Stroll”, który od teraz odtwarza się również latem, a nie tylko w Resonatorze.
Poprawki błędów
- Usunięto rzadki wyjątek serwera związany z rozłączonym graczem, który jeszcze się nie załadował.
- Naprawiono kilka problemów w innych wymiarach gry.
- Światło z bloków świetlnych rozchodzi się teraz prawidłowo.
- Usunięto błędne informacje w HUD i nieprawidłowe działanie funkcji pickblock dla pni drzew.
- Naprawiono rzadkie problemy z łamaniem bloków oraz przypadkami, w których pojawiało się zbyt wiele obiektów typu EntityItem.
- Usunięto błąd serwera, który pojawiał się przy próbie umieszczenia wyblakłego, zgniecionego listu na ziemi.
- Poprawiono generowanie nieprawidłowych bloków ze spadających elementów.
- Przywrócono odpowiedni balans podczas burz temporalnych – teraz nie powinny już generować zbyt wielu nowych mobów.
- Przywrócono nocne spawny przeciwników latem. Drobne poprawki dotyczące szczelin.
- Naprawiono błąd powodujący, że motyle kręciły się w miejscu przez długi czas.
Zmiany w API
- Dodano nowy interfejs
IHeldHandAnimOverrider
, który pozwala dezaktywować animację bezczynności zależną od przedmiotu trzymanego w drugiej ręce.