Aktualizacja – v1.18.4/1.18.5 Łatka bezpieczeństwa, dalsze poprawki wydajności serwera

Aktualizacja – v1.18.4/1.18.5 Łatka bezpieczeństwa, dalsze poprawki wydajności serwera
  • Drodzy Gracze:

Wersja 1.18.4 i 1.18.5, stabilne wydanie, jest teraz dostępna do pobrania za pośrednictwem menedżera konta (sekcja „Inne Dodatki”). Uwaga: Wersja 1.18.5 została również wydana w celu naprawienia problemów, które dotyczyły niektórych graczy.P rosimy zaktualizować się do tej wersji, ponieważ naprawia ona wiele problemów z wersji 1.18.3. Gry wieloosobowe: W wersji 1.18.3 (i wcześniejszych wersjach gry) istnieje problem z bezpieczeństwem uprawnień serwera, który może wpływać zwłaszcza na administratorów i innych pracowników serwerów wieloosobowych. Nie wpłynie to na nic poza grą wieloosobową, i jak dotąd nie otrzymaliśmy zgłoszeń, że ten problem z bezpieczeństwem został faktycznie wykorzystany przez kogokolwiek, ale mimo to zalecamy teraz wszystkim grającym w trybie wieloosobowym zaktualizowanie się do wersji 1.18.5. Będziemy udzielać więcej informacji na temat tego problemu za kilka dni. Uwaga: klient wersji 1.18.5 będzie wymagać serwera wersji 1.18.5, aby się połączyć.


  • Aktualizacje gry:

Wersja 1.18.5:

  • Dostosowanie: Poprawiono wiadomość o błędzie połączenia z serwerem w wersji 1.18.3 lub starszej.
  • Naprawione: Okazjonalne awarie krzewów jagodowych po stronie klienta w wersji 1.18.4.
  • Naprawione: Komenda /serverconfig MaxChunkRadius i niektóre inne polecenia konfiguracyjne nie działały w wersji 1.18.4 (raportowano błąd w trybie hostowanym).

Wersje 1.18.4 i 1.18.5:

  • Dostosowanie: Poprawiono formatowanie informacji w interfejsie HUD beczki.
  • Dostosowanie: Więcej usprawnień wydajności, wpływających głównie na wydajność serwera podczas każdego tiketa gry.
  • Wielka poprawa kontenerów takich jak skrzynie, beczki i słoiki (szczegóły: pominięto sprawdzanie zepsucia w pustych kontenerach lub kontenerach, które przechowują tylko towary nieulegające zepsuciu, dane klimatyczne pobierane są tylko raz na kontener, a nie raz na każdy przedmiot w kontenerze).
  • Poprawa aktualizacji systemu pogodowego.
  • Poprawa krzewów jagodowych (szczegóły: buforowano wiele wartości atrybutów bloku).
  • Lekka poprawa roli gleby (BEFarmland).
  • Szybsza praca drzew owocowych (szczególnie podczas wczytywania obszaru).
  • Dla ponad 1000 upuszczonych przedmiotów, przedmioty przechodzą w stan uśpienia, chyba że w pobliżu jest gracz (możesz zauważyć, że odległe przedmioty są nieco „senni”, jeśli upuszczono wiele przedmiotów).
  • Poprawa partycjonowania jednostek.
  • Poprawa mechanizmu generowania jednostek: teraz lepsza zwłaszcza dla motyli (szybsze odrzucanie niewłaściwych bloków generowania: motyle lubią kwiaty!).
  • Fizyka jednostek: poprawiono wyzwalanie-insideblock.
  • Fizyka jednostek: poprawiono układanki (pominięto niektóry kod specyficzny dla gracza dla stworzeń, które nie są graczami).
  • Dostosowanie: Drzewa owocowe w stanie uśpienia znoszą o 3 stopnie więcej zimna bez umierania.
  • Dostosowanie: Drzewa brzoskwini owocują nieco wcześniej (zazwyczaj między wiśniami a gruszkami).
  • Dostosowanie: Zamiast zawsze mieć „niską” wagę lub pełną wagę, nowo wygenerowane dzikie stworzenia pojawiają się z losową wagą, zwykle „porządną” wagą, a następnie dostosowaną na podstawie potencjalnego głodu na tydzień, więc zazwyczaj z „niską” wagą w zimie/na obszarach arktycznych.
  • Dostosowanie: Zaktualizowane tłumaczenia społeczności.
  • Dostosowanie: Próba rozwiązania problemu z duchami graczy w trybie wieloosobowym lub przynajmniej dostarczenie ostrzeżeń w dzienniku klienta, aby pomóc w śledzeniu tego problemu.
  • Dostosowanie: Dodano więcej narzędzi do debugowania bloków i wzrostu trawy, aby rozwiązać problemy z niedziałającym wzrostem trawy.
  • Naprawione: Informacje w interfejsie HUD beczki z zepsutą zawartością lub innym niż cieczą zawsze pokazywały „Pusty” w wersji 1.18.3.
  • Naprawione: Beczka teraz poprawnie jest rysowana po stronie klienta jako niezaklejona, z chwilą zakończenia okresu zaklejania.
  • Naprawione: Przedmioty upuszczone przez gracza podczas śmierci nie zawsze miały poprawny timer ustawiony zgodnie z droppedItemsOnDeathTimer, dopóki kawałek nie był ponownie wczytywany.
  • Naprawione: Upuszczone pałki i inne unoszące

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Dodaj komentarz