Drodzy Gracze
Wersja niestabilna v1.18.8-rc.1 można teraz pobrać za pośrednictwem menedżera konta (sekcja „Inne gadżety”).
Jak wspomnieliśmy w poprzednim blogu deweloperskim, zdecydowaliśmy się przyspieszyć migrację naszej gry do .net7. Podsumowując, .net (również napisany jako .NET, ale naszym zdaniem małe litery wyglądają ładniej!) to platforma oprogramowania, której używamy do tworzenia gry, a jej najnowsze wcielenie, .net7, zapewnia szeroko zakrojone optymalizacje wydajności, które chcemy wykorzystać. Ta aktualizacja 1.18.8 jest funkcjonalnie prawie identyczna z wersją gry 1.18.7, z tą różnicą, że dokonaliśmy aktualizacji z net4 do net7. Gracze, którzy to uruchomili, zgłaszali duży wzrost wydajności… Pamiętaj, że może to wymagać pobrania najnowszej wersji .net firmy Microsoft (https://dotnet.microsoft.com/en-us/download/dotnet/7.0), jeśli to zrobisz nie mam tego już. Vintagehosting (nasza usługa hostingu serwerów) nie obsługuje jeszcze wersji 1.18.8, ale mamy nadzieję, że będzie ona gotowa za dzień lub dwa. Wsparcie Vintagehosting dla wersji 1.18.8 jest również w fazie testów. Jeśli napotkasz problemy, przejdź na wersję 1.18.7.
Ten projekt .net7 ma swoje korzenie w weryfikacji koncepcji wykonanej w ciągu kilku dni przez niektórych członków naszej społeczności. Jeden z nich pracuje teraz dla Anego Studios i nadzoruje migrację do net7! Szacuję, że pełne wsparcie zajęło nam około 450 roboczogodzin. Jedna z bibliotek oprogramowania, z której korzystała społeczność moderska, była dostępna dla net7 dopiero późną wiosną. Jak zawsze diabeł tkwi w szczegółach🐛
Nie uwierzyłbyś, na ile problemów napotkaliśmy, przygotowując to do publicznego wydania. Cieszę się, że mamy to już prawie ukończone – wyciśnijmy z tego silnika wszystkie osiągi!
Aktualizacja gry:
- Cecha: VS działa teraz w środowisku .net7, poprawiając ogólną wydajność
- Funkcjonalność: dodana opcja ustawienia okna tak, aby było zawsze na wierzchu (przydatne w przypadku konfiguracji z wieloma monitorami w przypadku wersji gry na Net7)
- Ulepszenie: server.sh dla serwerów Linux: Naprawiono sprawdzanie wymagań i używanie pliku binarnego dotnet net7, aby nie wymagać ustawienia DOTNET_ROOT do uruchomienia serwera
- Naprawiono: RiftWard zawieszał się w stanie wyłączonym, gdy był wyłączony, a świat został przeładowany