v1.18.7 — To poprawi sytuację

v1.18.7 — To poprawi sytuację

Drodzy Gracze

Wersja stabilna 1.18.7 może być teraz pobrana poprzez menedżera konta (sekcja „Inne gadżety”).

Ta aktualizacja zawiera szereg poprawek o wysokim priorytecie, dzięki którym warto wydać kolejną wersję 1.18.

Aktualizacja statusu Anego Studios

Po gorączkowym wydaniu wersji 1.18 większość z nas odpuściła pedał gazu, wzięła trochę wolnego, aby nabrać sił i cieszyć się letnimi dniami. Większość zespołu wróciła już z wakacji i aktywność ponownie wzrasta. Jeśli chodzi o mnie osobiście, jest wiele luźnych wątków, które muszę powiązać, zanim będę mógł ponownie w pełni skupić się na rzeczywistej zawartości gry. Zacząłem od aktualizacji naszego kreatora modeli, aby nasi artyści mogli pracować najlepiej jak potrafią, a także od kilku ulepszeń poleceń edycji świata dla Elvasa, naszego budowniczego. W tym samym czasie th3Dilli kończy pracę nad wersją gry na .net7, dlatego rozważamy możliwość przejścia na .net7 w ramach drobnej aktualizacji do wersji 1.18. Wydanie to jest jednak ściśle powiązane z obsługą .net7 na naszych serwerach Vintagehosting, które jest obecnie w fazie testowej, podczas gdy (ponownie) w tym samym czasie jesteśmy w końcowej fazie posiadania głównej obsługi modów dla Vintagehosting, co również wymaga kilku aktualizacji w kliencie gry w celu wygodnego zarządzania modami.

Z drugiej strony, obecnie próbuję delegować więcej pracy, którą wykonywałem do tej pory, co również jest procesem czasochłonnym. Pierwszym krokiem w tym kierunku było awansowanie Vallena na menadżera społeczności i wyłączenie moich bezpośrednich wiadomości na Discordzie, ponieważ około 50% wszystkich DM to sprawy, które można rozwiązać za pomocą zgłoszeń do pomocy technicznej. Rozważam także przekazanie rozwoju Vintagehostingu oraz potencjalne przepisanie kreatora modelu. Redram opracował kilka bardzo interesujących modeli mocy mechanicznych i zwierząt, ale nie wiemy jeszcze, do której wersji zostaną one wydane. Radfast wyruszył w wielką podróż w głąb kodu silnika gry, której być może nigdy więcej nie zobaczymy 😂. Jeśli ponownie pojawi się po drugiej stronie, silnik gry będzie miał nową, niesamowitą funkcję, której na razie nie zdradzę 😛
Elvas pracuje obecnie nad pełną przeróbką naszych istniejących ruin na powierzchni, ale nie mogę też powiedzieć, kiedy trafi to do gry – na pewno prędzej czy później 😀

Kolejne wydarzenie fabularne również jest w fazie planowania, osobiście mam nadzieję, że część z nich uda nam się przygotować już w ramach aktualizacji 1.19 – musimy jeszcze ustalić, co traktować priorytetowo, ponieważ mamy już gigantyczną listę rzeczy, których byśmy chcieli do rozwiązania w ramach aktualizacji dejanku.

Aktualizacje Gry:

  • Ulepszenie: Można teraz bezpośrednio jeść plaster miodu
  • Ulepszenie: Dodano rejestrowanie w celu zidentyfikowania problemu z brakującymi teksturami na listwach narzędziowych
  • Naprawiono: Całkowicie zepsuta grafika na niektórych przedmiotach przechowywanych na ziemi, na przykład: buty
  • Ulepszenie: Pokaż wszystkie procesy również na Linuksie i Macu za pomocą /debug threadpoolstate
  • Naprawiono: Zaznaczanie bloków w ogóle nie działa w niektórych przypadkach w dużych światach
  • Naprawiono: Nie generuj ogromnych ilości wątków podczas tworzenia świata na procesorach z dużą liczbą rdzeni. Powinno naprawić wysokie użycie procesora na procesorach z ponad 20 rdzeniami (i moje serwery gier działają w tym samym czasie)
  • Naprawiono: Polecenie .reload tekstur nie działa i powoduje powstawanie niewidocznych fragmentów podczas przerysowywania
  • Naprawiono: Pola uprawne miały nieprawidłowe obliczenia poziomu wilgoci na podstawie opadów (dzięki Amzd!)
  • Naprawiono: Całkowite zawieszanie się serwera gry w niektórych fragmentach starych zapisanych gier
  • Naprawiono: Brak wpisów w tłumaczeniu w konfiguracji świata skali ukształtowania terenu i używanie błędnych wartości domyślnych
  • Naprawiono: Możliwość zbudowania pieca koksowniczego z dowolnego materiału
  • Naprawiono: Kopiowanie pozycji do schowka powinno być niedozwolone, jeśli zezwolenie na opcję LetCooperativeHud jest wyłączone, a nie w przypadku wyłączenia zezwolenia na mapę
  • Naprawiono: Węgiel spalał się tylko w warstwach (2 przedmioty), a nie na pojedynczy węgiel
  • Naprawiono: /time add komunikat o wynikach polecenia zwracający tylko nieprawidłowy klucz językowy
  • Naprawiono: Gdy w stosie węgla pozostał tylko jeden węgiel, nie można było go podnieść
  • Naprawiono: .charsel opuszczający zmienioną klasę po stronie klienta, jeśli gracz nie miał pozwolenia na jej zmianę

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Dodaj komentarz