Mod – Fauna of the Stone Age: Pantherinae

Mod – Fauna of the Stone Age: Pantherinae

Mod – Fauna of the Stone Age: Pantherinae

skały, minerały mod,

Ten mod wprowadza do gry majestatyczne, ale niebezpieczne drapieżniki z podrodziny Pantherinae – zarówno współczesne, jak i te dawno wymarłe. Gracze będą musieli zachować czujność, unikając tych potężnych kotów oraz chroniąc swoje zasoby, takie jak bydło, przed ich atakami.


Kolekcja dużych i średnich kotów z podrodziny Pantherinae, te potężne drapieżniki będą stanowić nieuchwytne zagrożenie, którego gracze będą musieli unikać oraz chronić swoje bydło przed nimi.

  • Neofelis diardi – pantera mglista sundajska.
  • Neofelis nebulosa – pantera mglista kontynentalna.
  • Panthera atrox – lew amerykański. (Wymarły 11 000 lat temu)
  • Panthera leo – lew.
  • Panthera onca – jaguar.
  • Panthera pardus – lampart.
  • Panthera spelaea – lew stepowy europejski. (wymarły 13 000 lat temu)
  • Panthera tigris – tygrys.
  • Panthera uncia – irbis (pantera śnieżna).


Przetrwaj spotkanie z dzikimi kotami

Każdy z kotów z podrodziny Pantherinae wydaje od czasu do czasu głośne odgłosy, które mogą posłużyć jako wczesne ostrzeżenie dla graczy. Kluczową umiejętnością będzie nauczenie się rozpoznawania, który kot wydaje dźwięk i które z nich polują na ludzi. Drapieżne koty można również czasowo uspokoić, kładąc na ziemi mięso – będą je ignorować, chyba że gracz podejdzie zbyt blisko. Mięso można także wykorzystać, aby sprytnie zwabić je na niebezpieczny teren.

W polowaniu na ofiarę koty z podrodziny Pantherinae stosują klasyczne techniki – powoli śledzą swój cel, aby nagle zaatakować, gdy znajdą się wystarczająco blisko. Czujni i szybcy gracze powinni być w stanie uciec na czas i uniknąć starcia, jeśli nie są dobrze przygotowani. Największe koty mają siłę porównywalną do niedźwiedzi brunatnych i polarnych, dlatego unikanie ich jest zazwyczaj najlepszym rozwiązaniem. Jednak dla tych, którzy odważą się stawić im czoła, warto skorzystać ze strategii, jakie stosowali dawni ludzie, aby polować na te wielkie drapieżniki.

Poznaj wyzwania, jakie niesie ze sobą przetrwanie w świecie, gdzie te potężne koty czają się w cieniu!


Kluczowe Funkcje Modu

  1. Padlina – w świecie opanowanym przez niebezpieczne drapieżniki z podrodziny Pantherinae, padlina odgrywa kluczową rolę. Ten unikalny rodzaj padliny, pokryty muchami, blokuje respawn dużych kotów w okolicy. Ma ona szansę pojawić się przy pierwszym wejściu na teren lub gdy wszystkie duże koty zostaną wyeliminowane w danym regionie, co daje graczom możliwość lokalnego wytępienia tych drapieżników. Zniszczenie odpowiedniego rodzaju padliny ponownie umożliwia rozmnażanie się kotów w okolicy. Należy jednak pamiętać, że niektóre inne drapieżniki i padlinożercy mogą również niszczyć padliny, więc jeśli zależy Ci na utrzymaniu terenu wolnego od wielkich kotów, musisz chronić te padliny.
  2. Padliny można także ręcznie stworzyć, wykorzystując kości, mięso oraz skóry kotów, aby umieścić je w świecie gry.
  3. Unikalne futra i trofea – każdy gatunek drapieżnika posiada unikalne futro, które można wykorzystać do tworzenia skór, pełnych wypchanych ciał oraz trofeów w formie głów. Te dekoracyjne elementy mogą być idealnym sposobem na upamiętnienie walki z tymi potężnymi drapieżnikami.
  4. Ograniczenia populacyjne – aby zwiększyć wydajność na serwerach, mod wprowadza ścisłe limity populacyjne. Zwierzęta pojawiają się jedynie w czasie rzeczywistym, a nie podczas generowania świata, co zapobiega nadmiernemu przeciążeniu gry i serwerów. To rozwiązanie umożliwia płynną rozgrywkę, jednocześnie dodając realistyczne i wymagające interakcje z dzikimi kotami.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Dodaj komentarz