Mod – Stone Quarry

Mod – Stone Quarry

Mod – Stone Quarry

Uwolnij swój kreatywny potencjał z kamienia, bez trudu wydobycia go!

Czy pasjonujesz się tworzeniem z kamienia, ale frustruje cię czasochłonny proces wydobycia? Mod – Stone Quarry wprowadza rewolucję w sposobie, w jaki zbierasz i przetwarzasz kamień, umożliwiając ci skupienie się na tym, co naprawdę kochasz – tworzeniu.


Funkcje

  • Kamieniołomy: Automatycznie zbieraj skały jako płyty kamienne bez potrzeby kopania.
  • Przetwarzanie: Zamień płyty kamienne na różne materiały – od zwykłych kamieni, przez cegły, aż po polerowany kamień.
  • Recykling: Przekształć kamienie na żwir i piasek bezpośrednio w magazynie gruzu, maksymalizując wydajność i minimalizując odpady.
  • Magazynowanie i transport: Łatwo przechowuj i przemieszczaj kamienie, żwir i piasek dzięki zintegrowanemu systemowi magazynowania gruzu.
  • Produkcja błotnistego żwiru: Generuj błotnisty żwir bezpośrednio w magazynie, eliminując potrzebę jego zbierania z odległych jezior.

zdjęcia ekranu


konfiguracja

W celu zapewnienia maksymalnej elastyczności i dostosowania do potrzeb graczy, mod do przetwarzania kamienia oferuje szereg parametrów konfiguracyjnych. Poniżej znajduje się wyjaśnienie każdego z dostępnych ustawień:

  • RubbleStorageMaxSize: Określa maksymalną łączną ilość piasku, żwiru i kamieni, która może być przechowywana w jednym magazynie gruzu. Domyślna wartość to 512. Ta opcja pozwala na zarządzanie pojemnością magazynu w zależności od dostępnej przestrzeni i potrzeb.
  • SlabInteractionTime: Definiuje czas, w jakim użytkownik musi wchodzić w interakcję z płytami kamiennymi, aby uzyskać kamień, wyrażony w sekundach. Standardowo ustawiony na 0.2 sekundy. Zaleca się, aby wartość ta była wielokrotnością 0.2, co ułatwia synchronizację działań.
  • PlugWorkModifier (Trudność): Modyfikator określający trudność (liczbę uderzeń) potrzebną do wbijania kołków. Domyślnie ustawiony na 1, umożliwia dostosowanie intensywności pracy wymaganej do przetwarzania kamieni.
  • PlugWorkModifier (Rozmiar): Modyfikator wpływający na rozmiar (zakres) kołków. Domyślnie również ustawiony na 1, co pozwala na regulację wielkości efektu pracy z kołkami.
  • BreakPlugChance: Szansa na złamanie kołka po jego użyciu. Domyślnie ustawiona na 0, co oznacza wyłączenie tej funkcji. Daje to użytkownikom pewność, że kołki nie zostaną uszkodzone podczas normalnego użytkowania.
  • EnablePlugDurability: Opcja włączająca mechanizm trwałości dla kołków. Gdy aktywna (domyślnie false), kołki zużywają się i mogą się zepsuć, co wprowadza dodatkowy element zarządzania narzędziami.

Te parametry pozwalają na dostosowanie działania modu do indywidualnych preferencji i stylu gry, zapewniając jednocześnie wyważoną i angażującą rozgrywkę.


Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Dodaj komentarz