Mod – Combat Overhaul

Mod - Combat Overhaul

Mod – Combat Overhaul

Combat Overhaul to modyfikacja, która wprowadza zaawansowane mechaniki walki do gry. Zmienia system kolizji i trafień, dodając bardziej realistyczne obrażenia zależne od miejsca trafienia przeciwnika. Wprowadza także szczegółowy system pancerza, nową mechanikę blokowania i parowania oraz różne typy obrażeń zadawane przez broń.

Combat Overhaul jest w fazie alfa, więc niektóre funkcje jeszcze nie działają. Wersja 1.19.8 jest niestabilna, ale wersja 1.20 powinna działać poprawnie. Mod nie współpracuje z Animation Manager i modami, które z niego korzystają. W przyszłej wersji 1.20 mody na broń palną i kusze będą korzystać z tej modyfikacji jako biblioteki.

Mod obsługuje Config lib. Wersja deweloperska ma edytor animacji i narzędzia debugowania (wymaga ImGui). Aby uzyskać dostęp do tych narzędzi, naciśnij Ctrl+L.


Opis funkcji

  1. Dokładne kolizje i wykrywanie trafień zamiast standardowego systemu wyboru.
  2. Wrogowie otrzymują różne obrażenia w zależności od miejsca trafienia.
  3. System celowania „Bullseye”.
  4. Szczegółowy system pancerza.
  5. Nowe mechaniki blokowania i parowania.
  6. Pancerz, bloki i parowania chronią konkretne części ciała gracza.
  7. Różni wrogowie mają ochronę przed różnymi typami obrażeń.
  8. Różne bronie zadają różne typy obrażeń.

Informacje o statystykach

  1. Szybkość manipulacji wpływa na szybkość ataku bronią białą i szybkość przeładowania broni dystansowej.
  2. Celność wpływa na dryf i drżenie celownika podczas celowania bronią dystansową.
  3. Biegłość wpływa na szybkość ataku określonym typem broni białej lub szybkość przeładowania określonym typem broni dystansowej.

Lista biegłości (proficiencji)

  1. Łuki (bowsProficiency)
  2. Kusze (crossbowsProficiency)
  3. Broń palna (firearmsProficiency)
  4. Miecze jednoręczne (oneHandedSwordsProficiency)
  5. Miecze dwuręczne (twoHandedSwordsProficiency)
  6. Włócznie (spearsProficiency)
  7. Oszczepy (javelinsProficiency)
  8. Buławy (macesProficiency)
  9. Pałki (clubsProficiency)

Sterowanie

  1. LMB (Lewy przycisk myszy) — atak
  2. RMB (Prawy przycisk myszy) — blok lub parowanie
  3. Przytrzymaj RMB + kółko myszy — zmiana pozycji uchwytu na włóczni
  4. Przytrzymaj RMB + kliknij LMB — rzut włócznią

Animacje dla siekiery i kilofa


Tabela redukcji obrażeń przez pancerz od różnych wrogów


Znane problemy

  1. Immersive First Person Mode nie jest wspierany i nie będzie wspierany w przyszłości.
  2. Jeśli pole widzenia (Field of View, FoV) i FoV w trybie pierwszoosobowym nie są takie same, to kolizja broni i model broni nie będą do siebie pasować.

Comments

No comments yet. Why don’t you start the discussion?

Dodaj komentarz